اخبار

مشارکت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در فرآیند نظارت و ارزیابی طرح‌های کلان ملی

مشارکت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در فرآیند نظارت و ارزیابی طرح‌های کلان ملی
در جهت نظارت و ارزیابی طرح‌های کلان ملی، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران طی جلسه ای پیشنهادهای خود را به دبیرخانه شورای عالی عتف ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری، جلسه‌ای با حضور مهندس کاظمی، معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی عتف، دکتر سجادی فر، دبیر ستاد طرح‌های کلان ملی و دکتر رحمانی، عضو هیئت علمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در محل دبیرخانه شورای عالی عتف برگذار شد.

 این جلسه به منظور تعیین استانداردهای نظارت و ارزیابی طرح‌های کلان ملی از سوی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به نمایندگی از دبیرخانه شورای عالی عتف، برگزارشد. 

در ابتدای این جلسه دکتر رحمانی به تشریح استاندارهای پیشنهادی برای نظارت بر  طرح‌های کلان ملی از جمله آن بررسی کیفیت شکل‌گیری شبکه همکاری بین مجریان طرح، صحه گذاری مسیر حرکت طرح نسبت به خروجیهای مورد تایید و تدوین چالش‌های مدیریتی پیش‌رو طرح و ارائه راهکارها، پرداخت.

دکتر سجادی فر دبیر ستاد طرح‌های کلان ملی با اشاره به شرح خدمات مورد نظر دبیرخانه شورای عالی عتف و همچنین تعیین حدود نظارتی، پیشنهادهایی را در خصوص اصلاح بعضی از موارد ارائه داد.

در ادامه مهندس کاظمی اظهار داشت: در تعیین شاخص‌های نظارت بر پروژه‌های طرح‌های کلان ملی میباست به ملاحظات دبیرخانه در این امر و همچنین فرآیند طرح‌های کلان ملی توجه شود.

در پایان این جلسه مقرر شد تیمی متشکل از کارشناسان طرح‌های کلان ملی در دبیرخانه به همراه کارشناس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعی ایران، پیشنهادات اجرایی طرح نظارت و ارزیابی طرح‌های کلان ملی را مطالعه و با ملاحظات دبیرخانه تطبیق داده و نتیجه نهایی را به عنوان شرح خدمات تفصیلی ارائه دهند.

 انتهای پیام

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۲۷
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۸,۲۶۵