اخبار

برگزاری چهارمین جلسه کمیته راهبری طرح کلان مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز

برگزاری چهارمین جلسه کمیته راهبری طرح کلان مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز
چهارمین جلسه کمیته راهبری طرح کلان مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز در محل مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و با حضور کلیه اعضاء برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم ، تحقیقات وفنّاوری، چهارمین جلسه کمیته راهبری طرح کلان مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز برگزار شد. در این جلسه دکتر علی سلاجقه رئیس کمیته راهبری طرح کلان مدیریت جامع حوزه های آبخیز و نماینده کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی شورای عالی عتف در این طرح ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت آن اظهار داشت: مدیریت جامع حوزه‌های آبخیر کشور نیاز واقعی کشور است و این طرح بنیادی – کاربردی جایگاه بسیار مناسب و استراتژیک دارد و می تواند در کلیه سطوح اعم از تصمیم‌گیری و اجرایی، نقش بسزایی ایفا کند.

در این جلسه بر روی موارد مختلفی ازجمله فعالیت‌های پیش روی طرح بحث شد و مقرر گردید با توجه به تغییرات اقلیمی، اقتصادی و زیست محیطی که وجود دارد اولویت‌گذاری زیر پروژه‌ها برای سال جاری با رعایت نقشه راه مصوب، مجدداَ مورد ارزیابی قرار گیرد.

در ادامه این جلسه بر ضرورت تامین منابع مالی طرح از طرف دستگاه‌ سفارش دهنده، سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور و بهره برداران طرح از جمله سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت نیرو تاکید شد.

انتهای پیام

۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ۱۵:۳۳
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۴,۲۸۴