اخبار

در آخرین جلسه کمیسیون کشاورزی درباره درخواست ورود به طرح های کلان مطرح شد: دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی ظرفیت های خود را به کمیسیون ارائه کنند

در آخرین جلسه کمیسیون کشاورزی درباره درخواست ورود به طرح های کلان مطرح شد: دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی ظرفیت های خود را به کمیسیون ارائه کنند
هفتاد و سومین جلسه کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی در روز شنبه، 14 شهریور ماه، در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد. دکتر حسین بنکداری، دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در این باره گفت: در این جلسه درخواست برخی دانشگاه ها برای همکاری در طرح های کلان این حوزه مطرح و تصمیم گیری شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف دکتر حسین بنکداری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورا، درباره هفتاد و سومین جلسه کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی دبیرخانه شورای عالی عتف گفت:  بررسی های لازم در ارتباط با درخواست دانشگاه ها و موسسات پژوهشی برای مشارکت در طرح های کلان حوزه کشاورزی، آب و منابع طبیعی صورت گرفت.

او ادامه داد: با توجه به تکلیفی که دبیرخانه شورای عالی عتف بر عهده کمیسیون ها گذاشته است و مقرر شده است که درخواست دانشگاه ها و موسسات پژوهشی در کمیسیون های ذیربط بررسی شوند، کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی نیز  قرار شد با مراکز متقاضی جهت دریافت اطلاعات مربوط به ظرفیت ها و پتانسیل های آن ها مکاتبه کند و به فراخور دریافت مستندات در جلسات مختلف کمیسیون، همکاری آن دانشگاه ها در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

بنکداری در مورد گزارش مطرح شده در جلسه اخیر کمیسیون کشاورزی نیز توضیحایت ارائه داد و گفت: گزارشی از طرح های ثبت شده در سمانه سمات (سامانه ملی اطلاعات تحقیقاتی) و ماده 56 الحاقی ذیل کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارائه شد. او ادامه داد: در این گزارش تعداد طرح های ثبت شده و مبالغ آن ها با موارد مشابه سال قبل یعنی بند 116، مورد مقایسه قرار گرفت.

دکتر بنکداری در پایان به نظرات و پیشنهادات اعضای کمیسیون درباره موضوع نیز اشاره مختصری کرد و گفت: اعضای محترم کمیسیون، نظرات و پیشنهادات خود را در مورد نحوه انجام کار ارائه کردند.

انتهای پیام


۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۵۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۵,۷۵۶