اخبار

در نخستین روز از هفته ملّی پژوهش و فنّاوری؛ دبیرکل شورای عالی عتف از نمایشگاه طرح های کلان ملی بازدید کرد

در نخستین روز از هفته ملّی پژوهش و فنّاوری؛ دبیرکل شورای عالی عتف از نمایشگاه طرح های کلان ملی بازدید کرد
دبیر کل شورای عالی عتف هم زمان با آغاز هفته ملّی پژوهش و فنّاوری از نمایشگاه دستاوردهای طرح های کلان ملی پژوهش و فناوری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری، دکتر وحید احمدی، دبیرکل شورای عالی عتف، ظهر دیروز و طی یک بازدید45  دقیقه ای از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای علمی و فنّاورانه طرح های کلان ملی پژوهش و فنّاوری قرار گرفت.

در این نمایشگاه اطلاعات مربوط به طرح های کلان ملی از قبیل پلتفرم خودروی ملی کلاس بی، ماکت هوایمای 150 نفره، پروتز عصبی زیرجلدی و طرح های حوزه علوم انسانی در حوزه امنیت اجتماعی و نیز حوزه کشاورزی به صورت فیلم، ماکت، پوستر و اسناد ارائه شده است.

پانزدهمین نمایشگاه هفته ملی پژوهش و فنّاوری از 23 تا 26 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. براساس این گزارش غرفه دستاوردهای طرح های کلان ملی پژوهش و فنّاوری در پانزدهمین نمایشگاه هفته ملی پژوهش و فنّاوری بر پاست.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، قرار است تا در روزهای آینده براساس یک برنامه زمان بندی مجریان طرح های کلان ملّی برای ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت و میزان پیشرفت هر طرح در محل نمایشگاه حضور داشته باشند.

انتهای پیام

۲۴ آذر ۱۳۹۳ ۰۸:۳۹
تعداد بازدید : ۳,۷۰۴